{}{} REaLiTi kEdaMAiaN {}{}

|

:: Penat dah aku menunggu,akhirnya dpt jugak aku nak type isik blog nie ngan citer2 baru....susah btul,bkannyer aper pon,ari2 dok edit projek website tuh ngan link2 dier skali....pastu aku nak try gak ubah wajah blog aku nie,biar ader sket ciri2 yang agak menarik arr....tuh yang puas aku pikir tuh,masuk gambar arr,edit banner arr,sampai kener view source cord org lain tuh....hehehe,sorry arr geng,wa tgk2 jerk lu olang nyer blog.....x per arr,nanti2 ler aku wat sumer tuh...kang kalo luaran jerk lawa,but no point in da story,x der makner gaks......gembira btul aku sebenornyer minggu lps,lamer dh aku nak lpk balik kat tmpt yg aku nk gik....at last,aku gi gak last week ngan moto pinjam kat member (mekasih nanan...nnti leh pjm lagik,hehehe) aku grak dari umah pepagik lagi,tinggal ler abg kamjat di rumah sensorang....pagi tuh pon aku nak ker bangi antar jersey kat apis (dak banting),bagi ler jersey yg dier order M.U ngan ARSENAL....singgah umah bob dlu kener amik baju,biasak arr kener jumper tokey dlu baru gik jual......balik dari antar jersey tuh,baru ler boley gi jln2 sket,singgah mines jerk kejap bli akunyer straightener wella tuh....sajerk jerk nk touch up rambut......hehehe,on da way balik baru ler aku dpt singgah tmpat yang mmg aku nak tuju dari awal lagik....."Taman Bukit Jalil",panggil taman teknologi pon leh gak....ermmm,banyak kenangan kat sini,hanya org2 yang tertentu jerk yang tau aper yang terjadik kat sini....x ramai pon cumer dua org jerk...cumer "aku" dan "dia"..dulu pon aku ader singgah skali,sorang2,sajer jerk arr amik angin.....kali nie pergi pon sorang gak,aper leh wat dh "dia" rase itu yang terbaik untuk idup dier....jalan2 jerk kat taman tuh,amik2 angin...ptg tuh pon x ramai orang...jadik aku leh arr lepak kat maner2 aku suker.....dah lamer x naik dh taman nie,rase semput pon ader gak,ahakzz....ngat nak pinjam kamera jijo,ermm,mamat tuh blk plak...sebaik ader hanfon berkamera nie,hehehe....sempat gak arr

snap beberapa keping gambar,wat2 kenangan jerk....rase ler kjap nikmat kedamaian kat sane....keindahan kawasan dengan tumbuh2han yg dicipta tuhan....segala2nya untuk nikmat hambanya di muka bumi ini.....realiti idup yg kenkadang x menentu,subhanallah indahnya ciptaan Allah....sekurang2nya masih ader maser tuk kiter nikmatinya.....semoga segala2nya jadik kenangan tuk aku sendiri.....sebaik x bwk gitar ker aper kalo x kuar dh lagu "kenangan yang lama menjelma....ingatanku..."hehehe........ ::


:: my precious memory of tomorrow.....hope can be like before ::



{}{} chhowwchaiilowww {}{}

0 comments: