{}{} BiG ApPlaUsE to Mr.sHiShA.. {}{}

|


:: ermmm...buhsan gak duk umah x der wat per....lamer gak dh aku x layan shisha sepam dua kan....abih gak aku sedut kan asap yang banyak tuh kat dalam peparu aku....x tau ler aper isik agaknyer dalam dada nie....campor2 dh memacam...tuh ler dier dh kerajaan pon dh lamer sarankan tuk kiter nie selaku rakyat malaysia tuk berenti rokok...tp biasak arr,selagik namanyer jangan lagik orang buat ader arr...jgn harap ler nak ikut kater2 diorang tuh.....lain ler diorang nie kater "isap ler rokok bebanyak sampai paru2 anda berkarat"...bubuh plak ayat 2 camtuh dalam iklan...hahahaha,x tau ler kalo ader gak orang yang x amik endah kan.......tp rasenyer kandungan nakotik kat dalam shisha kurang sket ler kot....hehehe,cam ler aku tau aper isik dalamnyer tuh....yang aku tau pon cumer flavornyer,ngan arang yang hangat membara letak kat atas penunu dier tuh....kenkadang tuh nak cari satu kelainan dalam idup leh jadik macam2.....ishhkk,aper aku merapu nie...asalnyer nk citer pasal aku layan shisha jerk,aleh2 dh ngarut sampai sini plak.....tp mmg dasat penangan encik shisha nie...skali tarik perggghhh,trus ilang tekanan jiwa dalam badan.....name jerk isap tiga orang maser tuh....at the end aku gak yang tinggal sorang menyedut asap tuh bebanyak....... cisss!!!!....layankannnnn ::





{}{} chowwchaiiloww{}{}

1 comments:

Anonymous said...

What a great site » »