{}{} LiFe MuSt bE HePpi... {}{}

|

:: bukak jugak akhirnya blog aku nie...kalo x isnin ari tuh lagik aku nk isik dh blog nie,tp mcm2 hal ler....nak taip mender nie pon bknnyer snnang...ngatkan main taip jerk aper citer skali pon,nak taip tuh snang ler..tp nak dptkan idea tuk criter dlm nie yang pening tuh.......luper lak aku,arituh nak masukkan citer psl aktiviti aku ari2 minggu....minggu lps dpt gak akhirnya aku bersukan,pergghh lamer dh x bersukan nie....sebaik gemok ader panggil aku main tornement futsal ari ahad itu hari....memula ngatkan lwn ari sabtuh...hampehnyer gemok bkn nak gitau aku btul2 bile timenyer lwn.....sebaik arr ari sebelum tuh terisik gak aktiviti yang mmg aku tunggu2 sebelum nie..."jamming",hehehehe....tanx skrew,sebaik ko ajak aku,kalo x buhsan dh kejap idup...naim jerk x der mlm tuh..jammed ler aku bertiga ngan skrew n wan cikgu,dak2 umah kat puchong...layan ar sampai ker bangi aku jammed,kul 2 pagi lak tuh...tp sronot..sronot.....esoknyer baru aku blk banting,ari sabtuh....sampai2 umah,lepak2 jap ngat nk layan tenis ngan adik aku,hampeh lagik,court kat stadium jugra tuh tutup ler plak...balik jerk arr,lpk2 jap apis lak call aku,dier ajak main PS kat banting...wakakaka,layankan lagik,sebaik aku mng 2 game ngan dier,ader gak org sponsor...hahaha,mlm baru aku ngan dier kuar blk gik minum...ajak arr memember yg lain 2-3 org...siap pakai jersey plak tuh sumer...dh mcm nak gik tgk bola pon ader,tp sokong campor2 arr,ader holland,liverpool,arsenal ngan...mppj???cian awek kdai mkn tuh kener kaco ngan aku...dak2 nie pon lbih kurang jerk,nasib dpt kirim salam dari die,hehe,kirim ler blk....soknyer,pagik2 lagik aku bangun tido ngan terkejut..mane taknyer,gemok call gitau game kul 9,tgk jam dh pukul 8.45 dh,iskhh btul ler gemok nie,smalam x nak lak gitau....apa lagik,kalut ler aku gik mandi aper sumer...siap2 dak2 nie dh sampai dah kt depan umah aku,tunggu jerk arr....sampai2 kat OLE,makaihh ramainyer makhluk futsal di sini...nie cam piala malaysia pon ader gak....tgk2 keliling,sumer team2 yg agak power gak arr,paling bnyk PERCIK arr,antar sampai 3-4 team,isshhkk,tamak sungguh....si alam megah nie pon ader gak,dari shah alam dtgnyer....ari tuh dh jumper dh tornement kt shah alam,power gak diorang nie...maka aku ngan yg lain selaku team FLYING HELMET,paksakan diri gak arr nk lwn diorang nie...group pon leh thn gak arr..MDKL,percik B,bugharis malaya(dak klang),BUAYA Futsal(dak sg.buaya) ngan senja FC(ntah saper ntah)...fight gak arr,memula dh naik dh no.1 dlm grup, aleh2 kalah gak ngan team buaya...dasar buaya btul ler diorang nie...sebaik helmet x terbang,hehehe......hampeh tulll....team aku klh pon tipis2 jerk,diorang yg lain gol besar2 lak tuh,sebaik dpt gak masuk gik semi,lps kalahkan MMU (pon ader gak)...tuh pon sampai semi jerk,kener blasah ngan alam megah first team...3-1...ishkk,takat tuh jerk arr yg bley...x per arr lain kali jerk arr,FLYING HELMET mengerbangkan sayapnyer...harharhar,balik sumer mamai,x mkn lagik...sampai2 umah aku pengsann truss...nikmatnya tidooorrrr.... ::






{}{} chowwchaiiloww {}{}

1 comments:

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on!
» »