:: kenapa...mengapa..bagaimana...::

|

BIsmillah............

:: hmm...dalam idop ader realiti n lakonan..realitinyer..depan mata tuh realiti kan??kalo lakonan??mm...cmner ea?.bagik aku dh mcm2 karenah org dh aku tgk...realitinye dier baek or jht or melalut ntah per2...tp lakonanyer..sbnarnyer..dier mngkin sbaliknya.huh..xtau lah, rini pon aku rase ati aku dh trlalu brat dh neh..mcm ader batu besar dok ader dlm, xpon ader org himpap dari atas..hahah..giler ah...iskk..knapa fkiran kiter slalunye mlayang jauh...n dh pegi ntah kemana.pada asalnye tiap2 satu prkara hnyalah brlaku jika dilakukan atau di jadikan...tp......kalo x difikirkan buruk n baek nyer ssuatu yg brlaku.kiter mgkin xdpt nk elak kalo ape yg kiter xnak tuh jadik....btol x???..huh

aku benanyer xphm neh...nape bnyk kali mender yg aku fikir musti jadik..trlalu mmkirkan ker??kuasa Allah besar btol..hmm..dh bnyk kali jadik prkara yg same..aku pkr kan baek bruk..at the end mender tuh jadik.mungkin btol minda spara sdar kiter yg jln.xnk dfrkan sgt..tp ttp akan jadik jgk....kalo keadaan mlm tuh trlalu buruk..pasti esoknye lagik brtmbah bruk, lagik2 plak kalo aku x der action per2.huh..mngapa cmtuh ea??tiap kali rase xsdp ati..musti aper yg aku pkr jadik...cmtuh lah mlm tuh..smpai2, aku yg haru biru...rase cm nk pch hati neh thn.huh..dpt lak jwpnnye ntohh..caje..hmm..tp aku nk wt cmner...aku kener mngalah jgk.nk jge hbgn nye psl....eh2 jap2...per aku lalut smpai cmtuh skali ahh???hahha...per lah lu...citer tjuk len.aleh2 kait ker len....hahah

mcm2 lahh aiihh...sume jatuh pada diri si afiq nehhaa....mane aku nk luah lagik..bis2 pon blog neh ahh...yg lame dh aku xtulih per2..hahah...but..i always knowing that my "CInTa" still ere ah in my life..still exist lah ann.....kalo x.xtau ahh cmner.huh...btol aku x mmpu nk smgt lam idop kalo e2 sume mghilang..btol~~~btoll~~btol~~...benanyer..mmg dh kurang smgt dh neh ekotkan..huh...cmner lah an.kalo 1 ari idop blik brsorangan...huisshh.xsggupnye aku.huh...kmbali blik lah journey aku zaman2 dlu...ahahah...lwk giler biler ngat blik.jln maner2 sorang2...hahah...neh pon cm lbih kurang jerk...hijih..xper ahh..ader lagik tuh..jage2..insyaAllah..

Amin..

buhbye..
Chiowchaloowwwww............ ::

0 comments: