:: kehidupan yg x keruan..::

|

:: kenapa idop aku diganggu..knape khidupan aku dslebungi org len..knape tiap hbungan yg aku jalin ader jerk org len dsbaliknye...knape??demmit ah cmnie..knaper ader lagik org yg x phm prasaan aku..huh..aduhaii..mender cmnie sumer jadik kt aku...ati aku mkin lame mkin skit..mnahan..mnhan demi tok kbahagiaan msing2..perlu ker aku korban kan sume tuh..demi tok mmbhagiakan org len??huh...ader mcm2 mender main lam pkiran aku neh...duhhh..truk sgguh rase idop cmnie..rase cam dipermainkn pon ader...mcm2 jadik dh dpn mate aku...ooo jadik sblom neh cmtuh rupernye yg dilakonkan keadaan..mmg truk aku kene...shit ah..tp per mslahnyer ngn aku??..per slh aku yg smpi cmtuh skali keadaan yg perlu dicipta...hurmm..ntahlah..btol2 aku rase dipermaenkan n aku btol2 sunyi...btol ker idop aku akn kesorangan??....duh... ::

0 comments: