:: i'm so tired...tired for all of dis craps ::

|

:: ngantuknyee..pnat tol ler bdn ase..huh..mcm nk demam pon ader neh.uhuh..jgn demam weih..truk t..nk mkn per sumer pon x lalu..slap2 dok wad bulan2..hahah..xpown kener anta dok jauh2..heheh..besh jgk rase cmtuh.cadangan yang bijak jugak tuh..uhuhu..memang rase nak keluar jerk..xpown gik ah mane2 yang buleh mnenangkan jiwa raga..hehe..ermm..mane ea nak pegik??xtau ler aku...aku dah cukup pnat dah kat sini..dah rase buhsan dah..huh..rase cam nak gik jauh2 jerk luperkan sume2 yang ader kat sini..uhuhu..giler ah..maner ea nak pegik??nak gik jauh2 macam ler ader banyak duit sangat..ader pon cepocen due jerk.hahah..paling jauh pon leh pegik ulu yam.ituh pon blom tentu cukup duit lagik...hurmm.cmne lagik aku nak buat dengan keadaan yang macam2 dah berlaku neh?aku btol2 dah penat dah..rase x mampu nak truskan lagik..duhh..dari dulu sampai sekarang semangat tuh leh kate dah makin lame makin luntur dah ah...(cewah..falsafah..uhuh) tp memang btol lah e2 yang aku rase..kehidupan yang macam intermitent.kejap besh kejap xbesh..dah x mcam dulu..dengan gangguan2 idop lagik..haisshh.,.seriously i'm tired of all this craps..so many action in my life now..huh..

quit........ ::

0 comments: